Novi Sad
24.11.2015.
18:44 > 19:14
Stanari Cankareve ulice ovih dana mogu ostati bez krova nad glavom jer je Osnovni sud u Novom Sadu doneo rešenje o izvršenju nad 14 stanova, dve garaže i jednim lokalom u toj zgradi.
  • 26.11.2015 14:13
    stanje na papiru i stanje na terenu kod nas nikada nisu uskladjeni vec su rezultat korupcije i nemara.banke su silne i mocne jer ih zastupaju stranacki advokati koje opet gaje stranacke sudije,prava i pravde ovde nema i nema tog gradjanina koji to nije osetio na svojoj kozi, od najbanalnijih primera do ozbiljnih pljackanja i razbojistava od strane drzave.
  • neko

    25.11.2015 06:54
    Molim vas novinare da istrazite ovo do kraja jer je ovo organizovani kriminal. Kako je banka mogla da stavi hipoteku na nesto sto prethodno nije proverila i procenila a kako i da proveri i da proceni kada su ljudi useljeni u tim stanovima??? Ko daje pare na majke mi? Mi gradjani ako hocemo kredit proveravaju i krvnu sliku a ovde nista. Isti slucaj se desio i u Koste Racina gde je investitor dobio kredit od Marfin banke prethodno zalozivsi isto prodate stanove a banci je dao idejni projekat koji nema veze sa zgradom i to je prihvatila banka. Znaci da je ovo sve razradjena sema po kojoj se radi.
  • 25.11.2015 06:11
    slavite s Obrazom
    Nikad Srbija normalna država nije bila. Oni što su slinili za njom su to shvatili vrlo brzo nakon ujedinjenja. Ali ovde je i danas super balaviti za Noletom i orlovima, dokte ta država ubija na svakom koraku.
  • 25.11.2015 04:24
    i naravno lazna hipteka ne moze nikako da osteti banku. Bnaka nikad ne sm biti ostecena vec samo gradjani. Hipteka je lazna banka nije proverila.Nema odkale da se naplati. U nizu je potonja i gradjni sa tim veze nemaju.
    Da banka ne proverava a zna da je zgrada sagradjena mnogo ranije pa logicno je da su stanovi prodati. U lopovskom lancu zna da je obezbedjena. da je gradjanin na mestu banke opet bi on snosio sve posledice.
    I pazi sad u novom zakonu o gradnji je dovoljno da se iuknizi ko ima resenje nista ugovor cak je dovoljno i da plaća redovno račune na svoje ime nema veze sto nije vlasnik.Dakle informatici i epsu ili gasu je prepusteno da resavaju sudbinu vlasnika a oni na osnovu kopije vode evidenciju.
  • 25.11.2015 04:18
    ta zalozba je neregularna i treba odmah da s e ponisti a Banjac da ogovara fizickimaterijalno.
    I posta je u sprezi sa organizovanim prevarantima. Oni naslednicim ane dozvoljavaju da preuzmu postu umrlog. Ni uz dokumenta o nasledstvu. Zamislite mozete da nasledite stan a ne mozete PISMO Preporučeno u kojem je mozda vaša sudbina.
    Takodje nije moguce pracenje preporucenih pisama ukoliko ne stignete da ih dignete u roku 5 dana. Nikad saznati ne mozete ko vam je i sta poslao.
    sa druge strane zaokruzili su uslove za prevaru kad su dozvolili da je dovoljno da resenje objave na nekoj oglasnoj tabli.
    To sve valja dobro prouciti i vratiti u normalu.
  • 25.11.2015 04:11
    dok ne bese toliko lopina od vrha do dna dok je sve bilo peske znalo se tačno šta je čije.Po meni zanovo treba najbisi nivo u sudu da leti cak i da ide u zatvor.
    Sve je laz kompjuterska evidencija je ubvedena samo zbog mahinacija.
    Ovo je dokaz o istinskoj zelji našeg puta u EU. Za na Kosovo albansko pre rata smo savrseni tamo su tako radili pre rata orgijali po dokumentima i pravu.
  • cwele

    25.11.2015 03:58
    @ kraj - sveta
    Teror lopovskog kapitalizma!

    Pre bih rekao teror lopovske drzave .
  • 25.11.2015 00:48
    "Ns - Eto
    Sto ste kupili neproverene i neuknjizene stanove ? Zao mi je gospodo"

    E pametni, a kako se kupuje uknjižen stan u novogradnji da ne kažem izgradnji?
    Eto moj stan nije uknjižen već 6 godina jer investitor... i sta ja da radim?!
  • prevaren

    24.11.2015 23:50
    szr Mima
    Da li neko zna sta se dogadja u vezi Franke Juraja i szr Mima?Ostavio je prevarene kupce i nezavrsene zgrade a o njemu ni reci.Pre 5 godina proveo 6 meseci u istrazi(i on i supruga ,da ne bi uticali na svedoke)posle toga pusten i ni dan danas nije pocelo sudjenje?Mnogo porodica je zavio u crno a nase Pravosudje i Tuzilastvo mu indirektno pomazu u tome.Slazem se apsolutno da je tu velikim delom kriva drzava i njene institucije.Najveci gaf ce biti kad svi ti investitori sto su varali tuze drzavu i dobiju sud ,jer pobogu zbog cega su lezali u istrazi???Naveo sam ovog investitora posto sam direktno ostecen ali ima vise od dvadesetak ovakvih slucajeva.Nadam se da ce se komentar objaviti jer osteceni ljudi apsolutno nemaju nacina da sepitaju nesto ili neko da im pomogne sem Vas medija.hvala
  • oki

    24.11.2015 22:43
    Investitor prevarant+veštak procenitelj+mafijaška banka+korumpirani službenik katastra+nesposobne i korumpirane sudije=Srbija. Nema dalje.
  • NS'89.

    24.11.2015 21:56
    SRAMOTA!!!!!!!!!!
    Da je ovo prava drzava, po meni, stanari tih stanova bi mirno spavali, a investitor bi zavrsio u zatvoru i sta god kako god on bi bio kaznjen, a ne stanari!!
  • umalo.žrtva

    24.11.2015 21:53
    Katastrofa! "Investitor" Banjac Branko, čije se ime povezuje sa nebrojenim duplim (pa i višestrukim) prodajama stanova, 2012 našao se na 37. mestu liste najvećih poreskih dužnika u Srbiji. I takav "investitor" uspeva da dobije kredit od banke!?

    Kada su mu odobravali krediti ne znam u šta su gledali. Pa u gugl da su mu ime ukucali u najmanju ruku su ga trebali najuriti naglavačke izbaciti napolje a ne da mu daju kredit. I sad banka treba da se namiri a ljudi da završe na ulici. Zakon je sve lepo zaštitio sem običnih građana.

    I da paradoks bude potpun grad od TAKVIH građana uredno naplaćuje porez na imovinu. Banjac napravi zgradu bez ijednog paipira i naravno bez plaćenih taksi a nijedna inspekcija ne vidi ništa sumnjivo. Kupci kada i ako saznaju u kakav su se sos uvalili sami završavaju zgradu i plaćaju takse ako su te sreće da nije sve propalo. Više puta proda isti stan i niko mu ništa ne može.

    Slažam se da su i kupci dobrano odgovrni kako reče nako pre mene. Ali država nije smela da dozvoli takvo poslovanje. Ili ako je već dozvolila da zaštiti i obične građane kako su zaštićene banke i pravna lica.

  • 24.11.2015 21:48
    Ah, srpska elita. Slazem se sa imenjakom. Eto vam Srbija. Hocete li u Eu ili u Rusiju. Tamo su deonice od privatizacije bile kao litra votke. Podseca li vas to na nesto?
  • zodijak ns

    24.11.2015 21:16
    kvrc
    neka lopina da mi proba dete na ulicu izbaciti...kvrc
  • 24.11.2015 21:12
    Izvršiteljska kancelarija Tamare Gucunje? Da nema neke veze sa advokatom istog imena?
  • armagedon

    24.11.2015 21:08
    nekako uspeo da ih založi?pa ajde da vidimo kako,mislim da je lako proverljivo.a ljudima ne treba oduzimati stanove,država treba sa bankom da sve reguliše.pa onda država neka goni i istražuje slučaj.jer ta ista država je kriva,što je on nekako uspeo da založi nekretnine.
  • 24.11.2015 20:46
    tako vam i treba, kad ste slepci

    2005. kupis stan, uknjizavas ga 10 godina kasnije

    sad kad ti ga oduzmu, neces vise
  • kraj

    24.11.2015 20:34
    sveta
    Teror lopovskog kapitalizma!
  • kerber

    24.11.2015 20:18
    jezivo
    jeziva stvar, narečenog banjca treba pronaći i shodno šteti koju je načinio za primer kazniti, ali najčudnija je rečenica koja kaže: "investitor Branko Banjac je te nekretnine, koje je već prodao, NEKAKO uspeo da založi za kredit koji mu je odobrila Findomestik banka, a kojoj je ostao dužan 18,7 miliona dinara". Pa čekaj, pa kako je NEKAKO USPEO DA ZALOŽI nešto što nije njegovo, kakva je to banka?kako NEKAKO može on to da založi? TO znači da je nekog u toj banci znao i da je zbog toga moglo sve proći! Znači treba i ove ispitati i izvesti pred lice pravde
  • Rusofil_IQ0

    24.11.2015 20:13
    Ovde nije problem investotor vec teroristicka drzava! sudovi korumpirani i mutanti koji rade pod tim sluzbama!!!

    Kako bre mozes da overis ugovor a posle se ovako nesto desi, i nravno mutanti po sudovima ima da stanu na stranu mafijakse banke koja je ovo sve 100% ZNALA!

    Stanari udrizite se ako dodju sopalite celu ulicu pa da ova teroristicka drzava i vlast vidi da nismo OVCE!
  • 24.11.2015 20:06
    Čitam i ne verujem! Kako je ovo moguće? Gde mi to živimo?!
  • 24.11.2015 19:58
    eto vam srbije
    pa vi birajte eu ili rusiju
  • kupac iz 1997g

    24.11.2015 19:56
    jos u sporu
    Investitor je sa 500 eura otvorio firmu, gradio, pokrao i povukao se. A drzava donosi zakon o stanovanju i postavlja nekakve upravnike da rukovode nasim stanovima,zgradama kako bi zaposlili svojih 16000 clanova. A godinama nisu doneli nikakav zakon o izgradnji kako bi zastitili narod. Cak i notari peru ruke, odakle oni da znaju da ce investitor zavrsiti zgradu.
  • ns

    24.11.2015 19:45
    Eto
    Sto ste kupili neproverene i neuknjizene stanove ? Zao mi je gospodo
  • 24.11.2015 19:05
    Suluda država
    sa još gorim sudstvom! Ako imaju overene ugovore pre upisa hipoteke banke, jasno je da u ovoj državi nema suda nego šarlatana.
    Jasno je da je ovde banka prevarena od strane investitora i svaki normalan sud bi to morao imati u vidu. Trebao je banku uputiti na tužbu investitora.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna